logo dokus obieg dokumentów system obiegu dokumentówsystem obiegu dokumentów

Dokus to zaawansowany system obiegu dokumentów. Umożliwia prowadzenie dowolnej sprawy w formie elektronicznej od momentu jej zarejestrowania na odpowiednim stanowisku pracy do jej zakończenia. Wspiera również obieg dokumentów papierowych m.in.poprzez możliwość dodawania odwzorowania cyfrowego dowolnego dokumentu papierowego oraz jego podglądu na każdym etapie realizacji sprawy. Do budowy systemu obiegu dokumentów Dokus wykorzystano najnowsze technologie, dzięki temu możliwa jest szybka integracja z systemami zewnętrznymi i dziedzinowymi.

*Sytem Dokus jest w pełni zintegrowany z AdAS i systemem  e-Obywatel.

Modeler

Modeler służy do definiowania automatycznych przebiegów dokumentu. Narzędzie w łatwy sposób umożliwia graficzną prezentację obiegu dokumentu wraz z określeniem zadań, wykonawców i kryteriów przejścia. Na podstawie tak zdefiniowanej ścieżki Dokus automatycznie nadzoruje i realizuje dany proces. Narzędzie to potrafi zweryfikować poprawność stworzonego modelu. Zastosowanie w modelerze mechanizmu drag and drop sprawia, że dla użytkownika budowanie modelu przebiegu jest bardzo łatwe i intuicyjne.

obrazek modeler
obrazek Nowoczesny wygląd i pasek skrótów

Nowoczesny
wygląd i pasek skrótów

Nowoczesny wygląd i intuicyjna obsługa realizowana jest poprzez zastosowanie w systemie wstążki, na której kontekstowo w zależności od miejsca, w którym się znajdujemy i uprawnień pojawiają się odpowiednie przyciski.

Generator
raportu przesyłek nadanych na pocztę

Raport na pocztę to funkcjonalność, która daje możliwość wygenerowania raportu nadanych przesyłek bezpośrednio w systemie, a następnie wydruk raportu. Przed wydrukiem podgląd raportu jest wyświetlany w oknie dialogowym bez potrzeby instalowania zewnętrznych aplikacji.

obrazek Generator raportu przesyłek nadanych na pocztę 
obrazek Podgląd odwzorowań

Podgląd odwzorowań

Zastosowane narzędzie umożliwia podgląd na każdym etapie procedowania pism, dokumentów i załączników tworzących dokumentację sprawy, niezależnie od formatu odwzorowania. Posiada ono również możliwość wydruku, powiększania oraz wyszukiwania tekstu. Dzięki zastosowaniu do podglądu okna dialogowego widok pisma i załącznika jest dostępny przez cały czas pracy ze sprawą. Do podglądu nie jest potrzebny żaden zewnętrzny program komputerowy.

Komunikacja
z Office

Dzięki zaimplementowaniu w edytorze tekstu i arkuszu MS Office specjalnego dodatku, jest możliwe automatyczne wysyłanie edytowanych dokumentów do Dokusa. Funkcjonalność ta eliminuje konieczność zapisywania wszelkich edytowanych plików na dysku, a następnie dołączania ich do spraw w obiegu. Mechanizm wspiera także wersjonowanie dokumentów.

obrazek Komunikacja z MS Office
obrazek system raportowania

System raportowania

Do tworzenia raportów i zestawień zintegrowano w systemie moduł Stimulsoft. Umożliwia on tworzenie dowolnych zestawień, raportów i wykresów. Posiada bogaty i intuicyjny interfejs.Zastosowana technologia zapewnia możliwość projektowania, przeglądania i drukowania raportów bezpośrednio w przeglądarce internetowej. Projektant raportów zawiera dużą liczbę wizualnych narzędzi do tworzenia raportów. Skraca to znacznie czas tworzenia raportów. Zestaw narzędzi raportowania umożliwia tworzenie raportów o dowolnej złożoności. Korzystając z opcji eksportowania użytkownicy mogą eksportować raporty np. do formatu Adobe PDF, Microsoft Office.

Integracja
z ePUAP2

Dzięki integracji z ePUAP system automatycznie rejestruje wszystkie przesyłki w rejestrze korespondencji przychodzącej, wraz z załącznikami. System wspiera obsługę formularzy, umożliwia także podpisywanie dokumentów podpisem kwalifikowanym i profilem zaufanym oraz bezpośrednią wysyłkę przez ePUAP. Rozwiązanie to znacząco ułatwia prowadzenie spraw w zakresie przyjmowania i doręczania pism w drodze elektronicznej.

obrazek integracja z ePUAP2
obrazek integracja ze skrzynką mailową

Integracja
ze skrzynką mailową

Poprzez konfigurację konta e-mail z systemu Dokus możliwy jest bezpośredni odbiór wiadomości poczty elektronicznej wraz z wszystkimi załącznikami. Funkcjonalność ta umożliwia szybką rejestrację e-maili w systemie obiegu dokumentów oraz błyskawiczne ich procedowanie. System Dokus umożliwia również skonfigurowanie skrzynki wychodzącej i obsługuje wysyłanie wiadomości e-mail z systemu.

Dlaczego warto nas wybrać?

  • obrazek 400 obsługiwanych urzędów

    400
    obsługiwanych urzędów

  • obrazek 40 modułów AdAS

    40
    modułów AdAS

  • obrazek 11680 zadowolonych klientów

    11680
    zadowolonych użytkowników

logo epuap

wykorzystaj jego potencjał

ikona eobywatel portal obywatel ikona dokus system obiegu dokumentów

to dla nas pestka

  • wysyłka i odbiór pism ePUAP tak prosta, jak obsługa poczty e-mail
  • automatyczna rejestracja i dekretacja przyspieszy Twoją pracę
  • zakładanie konta i podpisywanie formularzy profilem zaufanym
  • łatwe wyszukiwanie formularzy

Skontaktuj się z nami

NAPISZ

Wybrane referencje

 

Instytucje rządowe

obrazek logotypy instytucji rządowych

Jednostki samorządowe

obrazek logotypy wszystkich instytucji