Dokus to zaawansowany system obiegu dokumentów. Umożliwia prowadzenie dowolnej sprawy w formie elektronicznej od momentu jej zarejestrowania na odpowiednim stanowisku pracy do jej zakończenia. Wspiera również obieg dokumentów papierowych m.in.poprzez możliwość dodawania odwzorowania cyfrowego dowolnego dokumentu papierowego oraz jego podglądu na każdym etapie realizacji sprawy. Do budowy systemu obiegu dokumentów Dokus wykorzystano najnowsze technologie, dzięki temu możliwa jest szybka integracja z systemami zewnętrznymi i dziedzinowymi.
*Sytem Dokus jest w pełni zintegrowany z AdAS i systemem e-Obywatel.
Modeler służy do definiowania automatycznych przebiegów dokumentu. Narzędzie w łatwy sposób umożliwia graficzną prezentację obiegu dokumentu wraz z określeniem zadań, wykonawców i kryteriów przejścia. Na podstawie tak zdefiniowanej ścieżki Dokus automatycznie nadzoruje i realizuje dany proces. Narzędzie to potrafi zweryfikować poprawność stworzonego modelu. Zastosowanie w modelerze mechanizmu drag and drop sprawia, że dla użytkownika budowanie modelu przebiegu jest bardzo łatwe i intuicyjne.
Nowoczesny wygląd i intuicyjna obsługa realizowana jest poprzez zastosowanie w systemie wstążki, na której kontekstowo w zależności od miejsca, w którym się znajdujemy i uprawnień pojawiają się odpowiednie przyciski.
Raport na pocztę to funkcjonalność, która daje możliwość wygenerowania raportu nadanych przesyłek bezpośrednio w systemie, a następnie wydruk raportu. Przed wydrukiem podgląd raportu jest wyświetlany w oknie dialogowym bez potrzeby instalowania zewnętrznych aplikacji.
Zastosowane narzędzie umożliwia podgląd na każdym etapie procedowania pism, dokumentów i załączników tworzących dokumentację sprawy, niezależnie od formatu odwzorowania. Posiada ono również możliwość wydruku, powiększania oraz wyszukiwania tekstu. Dzięki zastosowaniu do podglądu okna dialogowego widok pisma i załącznika jest dostępny przez cały czas pracy ze sprawą. Do podglądu nie jest potrzebny żaden zewnętrzny program komputerowy.
Dzięki zaimplementowaniu w edytorze tekstu i arkuszu MS Office specjalnego dodatku, jest możliwe automatyczne wysyłanie edytowanych dokumentów do Dokusa. Funkcjonalność ta eliminuje konieczność zapisywania wszelkich edytowanych plików na dysku, a następnie dołączania ich do spraw w obiegu. Mechanizm wspiera także wersjonowanie dokumentów.
Do tworzenia raportów i zestawień zintegrowano w systemie moduł Stimulsoft. Umożliwia on tworzenie dowolnych zestawień, raportów i wykresów. Posiada bogaty i intuicyjny interfejs.Zastosowana technologia zapewnia możliwość projektowania, przeglądania i drukowania raportów bezpośrednio w przeglądarce internetowej. Projektant raportów zawiera dużą liczbę wizualnych narzędzi do tworzenia raportów. Skraca to znacznie czas tworzenia raportów. Zestaw narzędzi raportowania umożliwia tworzenie raportów o dowolnej złożoności. Korzystając z opcji eksportowania użytkownicy mogą eksportować raporty np. do formatu Adobe PDF, Microsoft Office.
Dzięki integracji z ePUAP system automatycznie rejestruje wszystkie przesyłki w rejestrze korespondencji przychodzącej, wraz z załącznikami. System wspiera obsługę formularzy, umożliwia także podpisywanie dokumentów podpisem kwalifikowanym i profilem zaufanym oraz bezpośrednią wysyłkę przez ePUAP. Rozwiązanie to znacząco ułatwia prowadzenie spraw w zakresie przyjmowania i doręczania pism w drodze elektronicznej.
Poprzez konfigurację konta e-mail z systemu Dokus możliwy jest bezpośredni odbiór wiadomości poczty elektronicznej wraz z wszystkimi załącznikami. Funkcjonalność ta umożliwia szybką rejestrację e-maili w systemie obiegu dokumentów oraz błyskawiczne ich procedowanie. System Dokus umożliwia również skonfigurowanie skrzynki wychodzącej i obsługuje wysyłanie wiadomości e-mail z systemu.
Dlaczego warto nas wybrać?
400
obsługiwanych urzędów
40
modułów AdAS
11680
zadowolonych użytkowników
Skontaktuj się z nami